djurochkompisar

Alla inlägg under februari 2012

Av Katt Kanin - 27 februari 2012 15:06

Heii!

Hejdåå måste gå vi ska göra mellanmål:D


jag vet jag  vet onödigt inlägg men ändåå :D


// fika sugna tjejer  

Av Katt Kanin - 27 februari 2012 14:57

Hej! 

jag är hos Pandhii!

Altsåå Iddi's är hos Pandhii..  


Men jag har ett problem snälla hjälp mig <3

när jag red en gång så skenade alla hästar i min grupp och tre ramlade av..

det var en häst som heter Spirrit som blev rädd och sprang iväg..

sän dess har jag varit jätte rädd att sitta upp på hästen igen! 

hur ska jag göra?!

jag ska på ridläger till sommaren och pröv rida min morsters hästa jag kanske ska vara foder åt om 2-3 år!

jag vill inte missa det för att jag är rädd , skriv i kommentaren vart ända litet tips du har <3 snälla!!

Ps! Det är en i min grupp som rider super känsliga spirrit.. är rädd för hon är VÄRKLIGEN känslig..

// Pandii och Iddi's  

Av Katt Kanin - 23 februari 2012 15:52

Och det är Torsdag!  

Jag gillar torsdagen för att dagen efter är det fredag!  





                 Älskar fredagar <3


Men om ni läsare skulle kunna avar snälla

och läsa mitt förra inlägg.. så är ni riktigt snälla <3

för där står det en VIKTIG fråga!


//Keso.. fast jag äe hos Pandhii.. men ändå Keso.. :D    

Av Katt Kanin - 22 februari 2012 14:49

Hejj! 

Jag undrar:

Hur skriver man i sina olika kategorier?

T.ex gör man en kategori som heter: Snackis..

Hur skriver man I den?

O  nån är så snäll och förklararar så skriv det i kommentaren!

SNÄLLA!


//Keso  

 
Av Katt Kanin - 21 februari 2012 15:24

Hejsan läsare!  

Ny blogg. KUL!


Sååå följ GÄRNA bloggen äru snäll <3

 


 

Tidigare månad - Senare månad

snygg

Myspace Falling Objects

Presentation


Bra Val xD.**

prata med datorn

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Ä bloggen bra?.
 Nä. ur tråkig
 Neej.. inte så
 nja..
 vet nt..?
 Ja.. helt OK.
 Ja.. jätte bra!
 Skämtar du? den äger!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

.

Myspace Falling Objects

Ovido - Quiz & Flashcards